سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه دوش گرفتن با نمک دریا

نحوه دوش گرفتن با نمک دریا

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با مزیت‌های نمک دریا و نحوه دوش گرفتن یا به اصطلاح حمام نمکی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ابتدا همانطور که در مقاله‌های قبل نیز به آن اشاره داشتیم لازم است به خواص این ماده ارزشمند و انواع آن اشاره‌ای داشته باشیم. نمک دریا خواص بسیار زیادی داشته و می‌تواند در حفظ جوانی، شادابی و طراوت پوستتان تاثیر بسزایی داشته باشد. نمک دریا در ماساژ درمانی یا برای تهیه ماسک‌ها یا اسکراب‌های مختلف استفاده می‌شود. در این مقاله به ویژگی‌ها و چگونگی حمام کردن یا دوش گرفتن با نمک دریا خواهیم پرداخت و اطلاعات کاملی در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. همراه اسپیر باشید با نحوه دوش گرفتن با نمک دریا و خواص نمک حمام و 3 فواید حمام نمکی در صبح که باید بدانید

خرید نمک حمام اسپیر در 5 رایحه

 

نمک مناسب حمام نمکی

نمک دریا انواع مختلفی داشته اما خواص آنها تقریباً مشابه با یکدیگر است. به طور کلی این نوع نمک می‌تواند درد‌های عضلانی را کاهش داده و در رفع و کنترل استرس تاثیر گذار باشد. نمک حمام شکل‌های مختلفی داشته که بر اساس اندازه دانه‌ها یا بر اساس رایحه‌ها و رنگ‌هایی که دارا می‌باشند دسته بندی می‌شوند. همانطور که اشاره کردیم نمک دریا در انواع و اقسام مختلفی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. تنها تفاوتی که در بین انواع مختلف نمک دریا به چشم می‌خورد و به نوعی آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند وجود برخی مواد معدنی و آلی در بعضی از آنها می‌باشد. اسپیر نمک حمام را در 5 رایحه برتر بفروش میرساند . این محصولات عبارتند از :

  • نمک حمام رایحه لیمو
  • نمک حمام  رایحه اسطوخودوس
  • نمک حمام رایحه نعنا
  • نمک حمام با رایحه گل یاس
  • نمک حمام با رایحه ارکیده
نمک ماساژ و زیبایی اسپیر در 5 رایحه

دانه های مناسب نمک دریا برای حمام نمکی

بعضی از نمک‌های دریایی مقادیر بیشتری کلسیم به همراه داشته و متقاضیان خاص خود را دارند  در بین محصولات نمک اسپیر ، نمک دانه درشت مناسب برای حمام نمکی  میباشد . نوع دیگری از آنها نیز همانگونه که در ابتدا به آن پرداختیم نمک پدیکور و نمک مانیکور بوده و ریزترین این نمک ها به عنوان نمک زیبایی استفاده میشود .  این تفاوت در بین نمک‌های دریایی می‌تواند بر میزان و مدت زمان حل شدن نمک در آب تاثیر گذار باشد. به همین علت برخی از مصرف کنندگان این نوع نمک‌ها با توجه به انتظاراتی که از نمک دریایی مورد نظر خود در نظر دارند میزان درشتی و عطر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

چگونگی دوش گرفتن با استفاده از نمک دریا

اولین مرحله در رحمام نمکی تعیین انتظاراتی که از این عمل دارید می‌باشد . طبق انتظارات و نیتی که از دوش گرفتن با  نمک دریا دارید، نمک دریا خود را با توجه به میزان درشتی دانه‌ها و عطر و رنگ آن انتخاب کنید.پس مراحل زیر را دنبال کنید تا لذتی کم نظیر از حمام نمکی اسپیر به همراه داشته باشید

  • وان راپر از آب کرده و همزمان به میزان معین و مشخصی نمک دریایی  که تهیه کرده اید را داخل وان آب بریزید.
  • این عمل را هنگامی که شیر باز است و وان در حال پر شدن است انجام دهید
  • با این عمل تا مدت زمان کمتری را برای حل شدن نمک در آب از دست میدهید .

روش حمام نمکی با نمک اسپیر

اگر برای شفافیت، پاکسازی و حفظ جوانی و شادابی پوست خود از روش دوش گرفتن با نمک حمام اسپیر استفاده می‌کنید فرمول زیر را دنبال کنید

  • به میزان 80 گرم از این نمک در وان آب استفاده کنید.
  • آبی که با استفاده از آن وان را پر می‌کنید را چند درجه از دمای بدنتان گرم‌تر انتخاب کنید.
  • نکته‌ای که در این زمینه باید به آن اشاره داشته باشید این است که برای انجام درست این روش باید حدوداً 20 دقیقه وقت بگذارید.

این مدت زمانی که خدمت شما عرض کردیم زمان مناسب و مشخصی است که فرد با توجه به این مدت زمان می‌تواند تاثیرات مناسبی را از دوش گرفتن با نمک دریا کسب کند. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم باید گفت،

  • در این زمانی که توصیه می‌شود مواد معدنی و آلی و واکنش‌های مناسبی بر روی بدن خواهند گذاشت
  • و مواد مورد نیاز بدن از طریق پوست جذب خواهند شد.
  • به همین منظور حداقل 20 الی 25 دقیقه در وان حاوی مقدار معینی که حدود 80 گرم نمک دریا است، باید قرار داشته باشید.

فواید حمام نمک در خواب شبانه

دوش گرفتن با نمک دریا در شب می‌تواند خواب راحت، جوانی و شفاف‌سازی پوست را برای شما به همراه داشته باشد. 1 ساعت قبل از خواب با استفاده از تکنیک‌هایی که خدمت شما عزیزان ارائه شد اقدام به دوش گرفتن با استفاده از نمک دریا کنید تا تاثیرات چشمگیر و قابل توجه آن را بر روی کیفیت خواب شب خود مشاهده کنید.

خرید نمک حمام اسپیر در 5 رایحه

فواید حمام نمک در صبح هنگام

دوش گرفتن با استفاده از نمک دریا در صبح نیز می‌تواند به پاکسازی سموم بدن شما کمکی شایان کند. در واقع با توجه به تاثیراتی که نمک دریا بر روی بدن دارد و با جذب شدن مواد آلی و معدنی موجود در آن از طریق پوست، بسیاری از سموم انباشته شده و قرار گرفته در سطح پوست شما را از بین خواهد برد.

بنابراین دوش گرفتن با نمک دریا در صبح هنگام فواید زیر را به همراه دارد  :

  • تنظیم گردش خون
  • بهبود کیفیت خواب شب
  • برطرف کردن درد‌های عضلانی

  بلکه با استفاده از این روش می‌توانید بدن خود را عاری از هرگونه ناخالصی و سموم کنید. بعد از اینکه به مدت 20 الی 25 دقیقه داخل وان آب حاوی نمک دریا بودید، می‌توانید بدن خود را با استفاده از آب بشویید و اجازه دهید آب و نمک‌های موجود در سطح پوستتان با استفاده از آب با دمایی متعادل به صورت کامل شسته شود.

خرید نمک حمام اسپیر در 5 رایحه

موفق و پیروز باشید
نمک دریایی اسپیر